ספיר ברמן גבר : ספיר ברמן מוכיחה ששינוי אמיתי מתחיל איפה שהכי קשה און לייף - יודעת שיהיו קללות, זה לא מזיז לי.

ספיר ברמן גבר : ספיר ×'רמן מוכיח×" ששינוי אמיתי מתחיל איפ×" ש×"×›×™ קש×" און לייף - יודעת שיהיו קללות, זה לא מזיז לי.. מבט על שבוע מיוחד שנחתם בלילה היסטורי של השופטת ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: סיפרתי לה משל ואני מקווה שהיא תיקח אותו. שופט בליגת העל תוהה האם נכון היה לשבץ אותה כבר בבכורה למשחק של ביתר ירושלים, מצד שני, יש גם מי שמאמין שהקהל הישראלי התבגר ויפתיע לטובה עונה שלמה לא הייתי אני.

אני לא מתייחס אם זה גבר או אישה, היא שפטה טוב מאוד והיא בחורה אמיצה מאוד. החברות כבר פנו לספיר ואלינו, אבל עד סוף העונה אנחנו רוצים שיהיה שקט סביבה. ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: ספיר ברמן חוגגת יום הולדת ראשון כאישה, וכותבת: ספיר ברמן, אשה אמיצה, הייתה עד לאחרונה שגיא ברמן, שופט כדורגל.

×
×"חלטתי לצאת ×"חוצ×" עשיתי את ×"×"×'ר ×"נכון ספורט 5 from www.sport5.co.il
אני בת 26, תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם, אבל תמיד היתה משיכה לצד. ידעתי לנתק את עצמי מהחברה, כלפי חוץ הייתי גבר עם הציניות. שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית ספיר ברמן: תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה, חששתי שהחברה לא תקבל אותי אחרי שלפני כמה ימים חשפה שהחלה בהליך להתאמה מגדרית, שופטת הכדורגל ערכה מסיבת עיתונאים: עידן ורד הוסיף על מאמנו: אף אחד, כולל כוכבת האירוע, לא ייפגע משמעותית מהמתיחה הזו. היא נמצאת בזוגיות חדשה ומרגשת ועל פי מקורבים ברמן ובת הזוג מעבירים את השבועות האחרונים יחד זה נראה שהן לגמרי מאוהבות אמר מקורב לספיר ברמן אחרי ששמע שהיא בזוגיות חדשה. מתוך האתר הסיני sportcn (ספורט סין) במשך שנים היה שגיא ברמן שופט די אלמוני שעשה דרכו אט אט במעלה הליגות בישראל.

בתחילת דרכי לא ידעתי לתת לזה שם, לא ידעתי איך לקרוא לזה, אבל תמיד הייתה משיכה לצד נשי וסוג של קנאה.

שופט בליגת העל תוהה האם נכון היה לשבץ אותה כבר בבכורה למשחק של ביתר ירושלים, מצד שני, יש גם מי שמאמין שהקהל הישראלי התבגר ויפתיע לטובה ספיר ברמן כל כך מאוהבת: ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: הסיפור של ספיר ברמן, לשעבר שגיא ברמן, מותח את הגבולות לרמות שלא הכרנו.הימור לא נועז במיוחד: הפרסומת של yes עם ספיר ברמן היא הרגע הגדול ביותר לטרנסג'נדרים בישראל. מתוך האתר הסיני sportcn (ספורט סין) במשך שנים היה שגיא ברמן שופט די אלמוני שעשה דרכו אט אט במעלה הליגות בישראל. ידעתי לנתק את עצמי מהחברה, כלפי חוץ הייתי גבר עם הציניות. במסיבת עיתונאים סיפרה ברמן על ההחלטה לצאת מהארון בתור אישה, על התמיכה מארגוני הכדורגל וגם מהקהל. שגיא ברמן היה אלמוני, ספיר בדרך להפוך לכוכבת. בתור גבר, הייתי גבר מצליח. סיפרתי לה משל ואני מקווה שהיא תיקח אותו. החברות כבר פנו לספיר ואלינו, אבל עד סוף העונה אנחנו רוצים שיהיה שקט סביבה. אני בת 26, תמיד ראיתי את עצמי בתור אישה ובגיל צעיר לא ידעתי לתת לזה שם, אבל תמיד היתה משיכה לצד.

אם גבר נראה עכשיו לחלוטין כאישה אין לכפות עליו לשבת בעזרת גברים, אלא הוא יכול לשבת בעזרת נשים. במשפחה ראו גבר מצליח, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה, אמרה ברמן מבט על שבוע מיוחד שנחתם בלילה היסטורי של השופטת שופט בליגת העל תוהה האם נכון היה לשבץ אותה כבר בבכורה למשחק של ביתר ירושלים, מצד שני, יש גם מי שמאמין שהקהל הישראלי התבגר ויפתיע לטובה במשפחה ראו גבר, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה.

ספיר ×'רמן מוכיח×
ספיר ×'רמן מוכיח×" ששינוי אמיתי מתחיל איפ×" ש×"×›×™ קש×" און לייף from i.ytimg.com
במשפחה ראו גבר מצליח, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה, אמרה ברמן ספיר ברמן לצד עידן ורד, שלשום בסמי עופר. שלא נראית לנו היא בדיוק אותה תגובה ופעולה גם אם זו אישה וגם אם זה גבר. אני יכולה להגיד שבתור גבר הייתי מצליח, אם זה באיגוד, בלימודים ועם בנות, במשפחה ראו גבר, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה, חילקתי את העולמות האלה כי הבנתי. בתור גבר, הייתי גבר מצליח. ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: אני לא מתייחס אם זה גבר או אישה, היא שפטה טוב מאוד והיא בחורה אמיצה מאוד. תודה על מי שהם ומה שהם בשבילי.

ספיר ברמן עשתה היסטוריה כשיצאה מהארון, אבל עכשיו היא תצטרך להתמודד עם המציאות.

הפרסומת של yes עם ספיר ברמן היא הרגע הגדול ביותר לטרנסג'נדרים בישראל. אך מה ההלכה אומרת בנושא? ספיר ברמן, שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל, קיימה בצהריים (שלישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת ואמרה: עונה שלמה לא הייתי אני. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. כלפי חוץ הייתי גבר עם הציניות והשטויות. החלטתי לצאת החוצה ולהראות את מי שאני, קודם כל בשביל עצמי,. עידן ורד הוסיף על מאמנו: שופט בליגת העל תוהה האם נכון היה לשבץ אותה כבר בבכורה למשחק של ביתר ירושלים, מצד שני, יש גם מי שמאמין שהקהל הישראלי התבגר ויפתיע לטובה שלא נראית לנו היא בדיוק אותה תגובה ופעולה גם אם זו אישה וגם אם זה גבר. תודה על מי שהם ומה שהם בשבילי. מבט על שבוע מיוחד שנחתם בלילה היסטורי של השופטת עידן ורד הוסיף על מאמנו:

ספיר ברמן לצד עידן ורד, שלשום בסמי עופר. עידן ורד הוסיף על מאמנו: היום זה טיפה אחרת, אני נמצאת בחדר ההלבשה עם השופטים וטוב לי איתם. אני לא מתייחס אם זה גבר או אישה, היא שפטה טוב מאוד והיא בחורה אמיצה מאוד. אם גבר נראה עכשיו לחלוטין כאישה אין לכפות עליו לשבת בעזרת גברים, אלא הוא יכול לשבת בעזרת נשים.

ספיר ×'רמן לא ל×'×
ספיר ×'רמן לא ל×'×" טרנסיות וטרנסים ×'ספורט ×"ישראלי ×"זמן ×"וורו×" ×"ארץ from img.haarets.co.il
שלא נראית לנו היא בדיוק אותה תגובה ופעולה גם אם זו אישה וגם אם זה גבר. במשפחה ראו גבר מצליח, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה, אמרה ברמן תודה על מי שהם ומה שהם בשבילי. הם נותנים לי את המקום שלי. אני רוצה להיות שופטת בינלאומית, להגיע למשחקים הכי גדולים ולהיות הכי טובה כשזה תלוי בי.אם אגיע לזירה הבינל, לא תהיה אישה מאושרת ממני. אני יכולה להגיד שבתור גבר הייתי מצליח, אם זה באיגוד, בלימודים ועם בנות, במשפחה ראו גבר, אבל כשהייתי לבד הייתי אישה, חילקתי את העולמות האלה כי הבנתי. עכשיו הכדורגל הישראלי נדרש לעליית מדרגה. ספיר ברמן חוגגת יום הולדת ראשון כאישה, וכותבת:

ברמן התייצבה, לצידם של יור איגוד השופטים, רונית תירוש, והמנכל יריב טפר.

ספיר ברמן, אשה אמיצה, הייתה עד לאחרונה שגיא ברמן, שופט כדורגל. היא נמצאת בזוגיות חדשה ומרגשת ועל פי מקורבים ברמן ובת הזוג מעבירים את השבועות האחרונים יחד זה נראה שהן לגמרי מאוהבות אמר מקורב לספיר ברמן אחרי ששמע שהיא בזוגיות חדשה. אני לא מתייחס אם זה גבר או אישה, היא שפטה טוב מאוד והיא בחורה אמיצה מאוד. שלא נראית לנו היא בדיוק אותה תגובה ופעולה גם אם זו אישה וגם אם זה גבר. סיפרתי לה משל ואני מקווה שהיא תיקח אותו. מבט על שבוע מיוחד שנחתם בלילה היסטורי של השופטת סיפרתי לה משל ואני מקווה שהיא תיקח אותו. יודעת שיהיו קללות, זה לא מזיז לי. בתור גבר, הייתי גבר מצליח. בתחילת דרכי לא ידעתי לתת לזה שם, לא ידעתי איך לקרוא לזה, אבל תמיד הייתה משיכה לצד נשי וסוג של קנאה. ספיר ברמן פתחה את דבריה ואמרה: אני רוצה להיות שופטת בינלאומית, להגיע למשחקים הכי גדולים ולהיות הכי טובה כשזה תלוי בי.אם אגיע לזירה הבינל, לא תהיה אישה מאושרת ממני. כתבה על ספיר שהיא גבר שעליו איש לא שמע, לפני שהחליט.

שגרו ברכות לשופטת הכדורגל שעשתה היסטוריה ספיר ברמן שחוגגת את יום הולדתה מאחלים לה אהבה, פרנסה, בריאות ואושר בואו לברך אותה ספיר ברמן. אני לא מתייחס אם זה גבר או אישה, היא שפטה טוב מאוד והיא בחורה אמיצה מאוד.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama